ΑΝΑΓΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

ΑΝΑΓΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

Την περίοδο που διανύουμε, λόγω της πανδημίας το online επιχειρείν αποτελεί μονόδρομο και αυτό γιατί το διαδίκτυο μπορεί να δώσει λύσεις σε όσους δεν θέλουν να κάνουν τις αγορές τους από τις φυσικές έδρες καταστημάτων περιορίζοντας έτσι την επαφή τους με πολυσύχναστους χώρους και την επαφή με άλλα άτομα. Φυσικά πολλοί είναι αυτοί που σκέφτονται ότι όλο αυτό θα περάσει γρήγορα και θα επιστρέψουμε σύντομα στους κανονικούς μας ρυθμούς.

Σ΄αυτό το σημείο λοιπόν αξίζει να αναφέρουμε ότι έρευνες που αφορούν τις διακοπές των Χριστουγέννων, για παράδειγμα, έχουν δείξει ότι οι καταναλωτές που αγοράζουν χρησιμοποιώντας το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις κινητές συσκευές τους κατά τη διάρκεια των διακοπών έχει παρατηρηθεί να συνεχίζουν να χρησιμοποιούν αυτές τις συμπεριφορές και μετά από αυτές τις περιόδους με αποτέλεσμα και η αύξηση του ποσοστού των διαδικτυακών πωλήσεων να παρατηρείται και μετά τις διακοπές.

Ποιο είναι το συμπέρασμα λοιπόν; Η κατασκευή e- shop αναντίρρητα θα σημειώσει μια αύξηση αυτήν την περίοδο δεδομένων των συνθηκών, αλλά η συμπεριφορά των καταναλωτών αυτή την περίοδο θα αφήσει μια τελείως διαφορετική αγορά από αυτήν που υπήρχε προ του κορονοϊού.

Το internet λοιπόν αποτελεί μια θαυμάσια δίοδο προς την αγορά για τους επιχειρηματίες μέσω των διαφόρων e-shops / ηλεκτρονικών καταστημάτων. Δεν θα αναφερθούμε σε προϊόντα τεχνολογίας, βιβλία και φαρμακευτικά ή παραφαρμακευτικά προιόντα που όλοι γνωρίζουμε ότι το διαδίκτυο πάντα τα ευνοούσε.

Σκεφθείτε τον καταναλωτή που δεν θα χρειαστεί να επισκεφθεί το super market και το τοπικό μανάβικο και θα μπορέσει να καλύψει τις ανάγκες του μέσω της απλής αλλά ευφυούς λύσης που παρέχουν. Τα ηλεκτρονικά φαρμακεία φυσικά προβλέπεται
να γνωρίσουν μεγάλη αύξηση στις online παραγγελίες τους καθώς και πολλοί άλλοι τομείς. Αλλά πλέον όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται την ανάγκη να φτιάξουν το δικό τους e-shop ή της δικής τους ιστοσελίδα.
Καταστήματα ρούχων και υποδημάτων, αντιπροσωπείες ανταλλακτικών, κοσμηματοπωλεία, φροντιστήρια που μπορούν να έχουν τη δική τους εκπαιδευτική πλατφόρμα, κρεοπωλεία, οπωροπωλεία, καταστήματα με βιολογικά προϊόντα είναι έτοιμα να κάνουν το επόμενο βήμα και να αποκτήσουν τη δική τους δίοδο – εναλλακτική για άλλους, αναγκαστική πλέον για πολλούς στο αγοραστικό κοινό.